Doprava ZDARMA!

Jak na dobrý spánek

 

 

 Jak na dobrý spánek. Lapače snů

 

 

Dobře se vyspat a celkový odpočinek má velký vliv na kvalitu nového dne. Ložnice je jednou z nejdůležitějších místností, která má zajistit klid a nerušený spánek, proto si zaslouží naši pozornost.

Pokud chcete podpořit klidnou atmosféru ve své ložnici, existuje pár osvědčených rad, kterými se řídit.

 

 

Péče o pokoj, ve kterém spíte

 

  • Dobře vyvětraná a vzdušná místnost.
  • Zajištění přístupu světla přes den a kvalitní zatemnění na noc.
  • Uklizený prostor, čisté lůžkoviny nejlépe z přírodního materiálu, odstranění prachu.
  • Omezení rušivých vlivů, které připomínají nějaké povinnosti nebo jsou disharmonické. V ložnici nemá být pracovna.
  • Upřednostnit přírodní neutrální odstíny a minimalismus v zařízení, útulnost.
  • Eliminovat množství elektrických přístrojů a elektroniky, z důvodu elektromagnetického znečištění. Je dobré zaslepit nepoužívané elektrické zásuvky.
  • Pokud je to možné, tak je vhodné umístění postele hlavou k severu.
  • Podpořte soukromí a intimitu prostoru, ověřte si správné umístění ložnice, nebo dětského pokoje, v rámci půdorysu bytu, či domu.

 

 

Jak si zajistit kvalitní spánek

 

  • Dokonale uvolní sprcha nebo vana před spaním.
  • Večer omezit jídlo a pití.
  • Věnovat se už jen klidným věcem, minimalizovat sledování televize, počítače nebo mobilu.
  • Před spaním se nezabývat problémy, pracovními záležitostmi, vypustit starosti a nechat to na příští den.
  • Chodit spát s vyřešenými denními záležitostmi, mít usmířené spory.
  • Rekapitulace proběhlého dne a jeho uzavření, čisté svědomí.
  • Pomáhá rozmístění pozitivních předmětů. Lapač snů harmonizuje prostor a chrání spánek i sny. Křišťál v místnosti nebo pod polštářem přináší ochranu a působí meditativně. Solné krystaly jsou vhodné do ložnic a dětských pokojů, fungují jako ionizátor vzduchu a podporují vitalitu. Příjemná dekorace nebo květina.

 

 

 

 lapače snů Madelaine

 

  

 

V případě nespavosti

 

Je dobré do života zahrnout relaxaci pro uvolnění těla. Pro uklidnění mysli stačí i krátká meditace, která pomůže od těkavých myšlenek. Problémy se opravdu snažit vyřešit přes den a večer je pustit.

Před spaním je vhodné se dobře uzemnit a vnímat se v těle, ne jen v hlavě. Hodně pomáhá zklidnit a prohloubit dech, který je podobný dýchání při spánku. V případě, že spánek hned nepřichází, tak nepropadejte panice. Stačí klidně ležet a „zavřít si dveře“ od proběhlého dne. Z bylinek na dobré spaní pomáhají kozlíkovy kapky nebo čaj z meduňky, který zklidňuje.

Nechte si zjistit, zda v místě postele neprobíhají geopatogenní zóny, nebo na postel nemíří trámy a sloupy.

Na neklid malých dětí spolehlivě pomůže pocit bezpečí. Ten se zajistí blízkostí rodičů, společné spaní, nebo jakékoliv opatření, které dítěti pocit bezpečí přinese. Děti jsou dlouho úzce ve spojení s maminkou, takže její vnitřní klid je pro ně nejlepší medicínou.

 

 

Když jsou noční můry

 

Jestli přijde občas nepříjemný sen, tak se nic neděje. Může být sdělením pro vás, případně varováním. Ale pokud se opakují zlé sny, tzv. noční můry, je dobré očistit prostor. Stejně tak jako čistíme své domovy a sebe, tak i atmosféra a energie místa někdy vyžaduje podobnou očistu od negativních vlivů nebo entit. Dobře poslouží vykuřovadla, svíčky nebo krystaly. Velice dobře působí kvalitní harmonická hudba, láska a dobré myšlenky.

Na noc se obklopte ochranou bublinou nebo vajíčkem a propojte se s matkou Zemí, která představuje domov a bezpečí.

 

 

 

Krásné snění, noční i denní

Monika