Vrácení zboží a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Šperk Vám nesedí nebo nejste spokojeni? Přejete si odstoupit od smlouvy a zboží vrátit ve lhůtě 14 dní?
Kontaktujte mě na e-mail shop@madelaine.cz a domluvíme se.
Stáhněte si a vyplňte, prosím, tento Formulář pro odstoupení od smlouvy.
Formulář mi zašlete e-mailem nebo vytiskněte a vložte do balíčku.
Zboží po domluvě možno vrátit nenošené, neporušené a v původním obalu na pobočku Zásilkovny Donská 3, Praha 10 nebo na adresu Monika Micajová, Rybalkova 177/43, 101 00 Praha 10.
Jakmile zboží převezmu a zkontroluji, že není poškozené, tak v zákonné lhůtě zašlu platbu zpět na Váš bankovní účet.
REKLAMACE
Nějaká vada na kráse? To je mi moc líto. Kontaktujte mě na e-mail shop@madelaine.cz a domluvíme se.
Stáhněte si a vyplňte, prosím, tento Formulář pro uplatnění reklamace.
Formulář mi zašlete e-mailem nebo vytiskněte a vložte do balíčku.
Zboží po domluvě možno vrátit v původním obalu na pobočku Zásilkovny Donská 3, Praha 10 nebo na adresu Monika Micajová, Rybalkova 177/43, 101 00 Praha 10.
Jakmile zboží převezmu a zkontroluji, tak v zákonné lhůtě zašlu platbu zpět na Váš bankovní účet.
Reklamace se vztahuje na vady způsobené výrobcem.
Nezahrnuje vady vzniklé vlivem nešetrného zacházení, mechanického poškození, běžnou oxidací kovu nebo jiné opotřebení zákazníkem.
Přečtěte si, prosím, pokyny Jak o šperky pečovat.
Veškeré bližší informace naleznete v Obchodních podmínkách.